maanantai 18. kesäkuuta 2012

Tapahtui viikko sitten...

Jyväskylän viimeisissä treeneissä ennen Tanssipitoja. Treenataan mm. odottamista ja tunnelmoidaan tulevaa.


Täällä on kärsimättömyysharjoitus. Sitä tarvitaan kyllä reissussa. Päätettiinkö me nyt se päivä. Se on lauantaina. Päätetään se bussissa. Olis reilua ilmottaa Päiville. Mulla on se harkkaohjelma mut ei muuta. Tästä tulee kyllä niin hauska reissu! Vihkot on Kaisalla. Tuleeko Kaisa Tampereelle? Onko vihkot Jyväskylässä vai Tampereella? -Haloo. Moi, hei, onko sulla vihkot? Oliksä tulossa Tampereelle? Oi hyttynen kituu, minä tapan sen. Ai ensiksi laitoit sen kitumaan vartiksi? Oliks Laa laa laalla jotain. Perjantaina on Tampere-areenalla ..... ja Hannat ja Heikit...Duo Raakileet ja...

Tiedoksi perustajajäsenille: vanhoja paperikuvia kaivataan. Eiks isä oo kuvannu jo pienestä asti? Pitodiskot on lasten juttuja. Mennään sinne, onko sinne yläikäraja? Määpäs kerron. Pispalan Sottiisin vuoden kansantanssiyhtye. Etno-Emma-palkinnon pokannut Freija. Perjantaina viimeinen bussi on 01:51. Onks tuolla kaikki muut nyt treenaamassa paitsi me? Bussipassi 5e. Miettikää mistä me maksetaan: ootellaan ja treenaillaan ja yövytään koululla. Mutta se on kokemus! Verkostoidutaanko? Mä oon ainaki aina verkostoitunu! Mehän jaetaan aina flaijereita. Hei nyt, valkoinen paita ja turkoosi painatus! Tälle ipod-vastaavalle ois tärkeä tieto että haluatko sen nyt vai myöhemmin. Mulla on yksi tieto joka saattaa vaikuttaa siihen missä me.



Kuka kantaa nyt Suomen lippua? Mä haluun nähä sen Intiasta olevan! Mä en pääse kun mä oon Tanssipidoissa. Äsken heilautin keskaria ja sattu! Club for Folk - miksi se on englanniksi. Kaverilla on joku kansallispuku päällä ja tantsu pe haetajat. Suomen Kalevi ja Viron Kalevi. Tää on nyt ihan perseestä me ois voitu tehä kaikkea hyödyllistä mutta ei olla tehty. Tää on tällasta yhteisöllisyyttä! Se on siellä kaukana. Mutta bussilla pääsee sinne. Oliks nyt niitä ideoita sooloon. Koska ohjelmassa lukee että lavalla on Isottaret ja Kaira, meidän pitää tehä sinne joku Kaira. Sinne saattaa sinne torille tulla joku kattomaanki. Ne itikat tapetaan! Taas mulla on lisää viiltelyjä. Mites sulla meni muuten eilen työpäivä? Ilta? Pääsin onneks aikasemmin pois!

1 kommentti: